Radio
THR Gegar

Sinar FM

Hitz FM

Era FM

Hot FM

Mix FM

Lite FM


Yoda, Kucing Yang Bertelinga Empat



Seekor kucing rumah yang bernama Yoda mempunyai rupa paras yang unik jika dibandingkan dengan kucing-kucing yang lain, kerana dia dilahirkan dengan empat telinga.

Valarie dan Ted Rock memelihara Yoda dua tahun yang lalu selepas mengunjungi sebuah bar di Chicago, Yoda diletakkan di dalam sebuah sangkar berdekatan pintu masuk untuk dijadikan tarikan.

Pasangan tersebut kemudiannya meminta kebenaran pemilik Yoda untuk menjaganya dan di bersetuju.

Mereka kemudiannya membuat kajian terhadap kucing yang betelinga empat, dan menurut beberapa pakar haiwan, mereka tidak pernah mendengar tentang perkara tersebut.

“Kami memberikan kasih sayang yang sepenuhnya kepada Yoda, kerana kami takut dia akan diculik kerana keistemewaan yang dimilikinya,” kata Valarie.







0 comments:

Post a Comment

 
My Ping in TotalPing.com Blogged.my Preview on Feedage: cerkampung

Archive

Labels

Penafian

Sebarang informasi yang terdapat dalam blog ini diambil dari pelbagai sumber dan tidak semestinya benar. Anda dinasihatkan untuk membuat pertimbangan yang rasional terhadap maklumat-maklumat yang diberikan. Semua tulisan, pendapat, video, foto yang terdapat dalam blog ini adalah milik asal penulis yang diambil dari pelbagai sumber dalam internet melainkan dinyatakan sebaliknya. Admin tidak bertanggungjawab ke atas segala kerosakan atau kerugian yang disebabkan maklumat yang terdapat dalam blog ini.