Radio
THR Gegar

Sinar FM

Hitz FM

Era FM

Hot FM

Mix FM

Lite FM


Datuk Buru Si Cantik+Tampan+Tinggi

Datuk Buru Si Cantik+Tampan+Tinggi
SUZANNE pernah ditawar banglo mewah.
Kuala Lumpur: Cantik, tampan, tinggi dan bergaya antara pakej idaman dimiliki peragawati dan peragawan hingga menjadi buruan golongan kaya dan kenamaan, termasuk bergelar Datuk.

Model wanita cantik sudah tentu menjadi idaman lelaki normal, tetapi tidak kurang juga yang bernafsu songsang mengejar peragawan tampan sebagai teman sosial. Ikuti pengakuan beberapa model terkenal tempatan yang pernah digoda dan ditawarkan kemewahan segera sepanjang bergiat aktif dalam dunia peragaan ketika ditemui wartawan Metro Ahad, di sini.

Seorang bekas model sambilan mendakwa ditawarkan penginapan banglo mewah, duit saraan, peluang bercuti ke luar negara dan pemandu peribadi jika sanggup menjadi kekasih gelap seorang kenamaan (VIP).

Gadis yang dikenali sebagai Suzanne, 20-an, berkata, dia mengenali VIP terbabit selepas diperkenalkan seorang pengantara.-myMetro



0 comments:

Post a Comment

 
My Ping in TotalPing.com Blogged.my Preview on Feedage: cerkampung

Archive

Labels

Penafian

Sebarang informasi yang terdapat dalam blog ini diambil dari pelbagai sumber dan tidak semestinya benar. Anda dinasihatkan untuk membuat pertimbangan yang rasional terhadap maklumat-maklumat yang diberikan. Semua tulisan, pendapat, video, foto yang terdapat dalam blog ini adalah milik asal penulis yang diambil dari pelbagai sumber dalam internet melainkan dinyatakan sebaliknya. Admin tidak bertanggungjawab ke atas segala kerosakan atau kerugian yang disebabkan maklumat yang terdapat dalam blog ini.