Radio
THR Gegar

Sinar FM

Hitz FM

Era FM

Hot FM

Mix FM

Lite FM


Tak sedar 3 tahun pisau di belakang badan [2 Gambar]






Seorang lelaki Canada tidak perasan terdapat bilah pisau di bahagian belakangnya yang telah berada di situ sejak 3 tahun yang lalu.


3 Tahun yang lalu, Billy McNeely pernah ditikam semasa dia berada di sebuah bar, kajadian itu berlaku kira-kira pada bulan April 2010, dia telah ditikam sebanyak 5 kali dengan sebilah pisau sepanjang 7.5cm.


Pisau itu telah dikeluarkan setelah dia dikejarkan ke hospital yang berdekatan, tetapi pada waktu itu dia tidak diberikan x-ray, dan mereka menyangka yang pisau tersebut telah dikeluarkan sepenuhnya dari belakang badannya.


Sejak itu, Billy sering merasakan sakit di bahagian belakang, dan dia menyangkakan yang itu adalah kesan daripada tikaman tersebut.


Tidak sehingga baru-baru ini, sakit tersebut semakin menjadi-jadi, setelah dia mendapatkan rawatan, pemeriksaan sinar X-ray menunjukkan terdapat sebuah objek tajam yang telah lama berada di belakangnya.


Bahagian pisau itu telah dikeluarkan dan dia kini tidak mengalami apa-apa kesan sampingan lagi.


Namun, dia kesal dengan kecuaian tempat dia mendapatkan rawatan 3 tahun yang lalu, dan berkata akan menyaman tempat tersebut.





Sumber

1 comments:

 
My Ping in TotalPing.com Blogged.my Preview on Feedage: cerkampung

Archive

Labels

Penafian

Sebarang informasi yang terdapat dalam blog ini diambil dari pelbagai sumber dan tidak semestinya benar. Anda dinasihatkan untuk membuat pertimbangan yang rasional terhadap maklumat-maklumat yang diberikan. Semua tulisan, pendapat, video, foto yang terdapat dalam blog ini adalah milik asal penulis yang diambil dari pelbagai sumber dalam internet melainkan dinyatakan sebaliknya. Admin tidak bertanggungjawab ke atas segala kerosakan atau kerugian yang disebabkan maklumat yang terdapat dalam blog ini.